بازداشت سارقان مسلح خشن در آبادان / همه فن حریف بودند + فیلم
حجم ویدیو: 75.62M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه به عنف از شهروندان توسط سرنشین و راکب یکدستگاه موتورسیکلت موضوع بلافاصله در دستور این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تخصصی کلانتری 15 احمد آباد پس از جمع آوری اطلاعات و انجام تحقیقات نامحسوس میدانی، موفق به شناسایی یکی از سارقان (سرنشین مسلح موتورسیکلت) شده و در عملیات ضربتی متهم را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر، با ارسال پرونده به پلیس آگاهی، سریعا کارآگاهان پلیس پس از بازجویی فنی پلیسی  از سارق، تعداد یک قبضه سلاح کمری بکار رفته در سرقت ها همراه با یک دستگاه خودرو پژوپارس مسروقه از خرمشهر را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق دستگیر شده تاکنون در بازجویی با ماموران پلیس آگاهی به 24 فقره سرقت شامل؛ 10 فقره مسلحانه موتورسیکلت،خودرو و طلاحات،7 فقره کابل برق عادی و 7 فقره گوشی تلفن همراه ازشهروندان معترف گردید.

سرهنگ کشوری در ادامه از شناسایی 11 نفر از مالباختگان و تحویل خودرو مسروقه به مالک خرمشهری خبر داد و گفت: متاسفانه سارق مسلح دستگیر شده دارای سوابق کیفری متعدد از جمله آدم ربایی، حمل دو قبضه سلاح جنگی و تیراندازی غیرمجاز و همچنین سرقت موتورسیکلت بوده که پس از آزادی با وثیقه تحت تعقیب قضایی بوده است.

رئیس پلیس آبادان در خاتمه ضمن معرفی متهم به دادسرا از مقامات قضایی خواست تا اجازه ندهند اینگونه مجرمان جرائم خشن به راحتی با سپردن وثیقه آزاد چرا که با تکرار جرم هزینه امنیت شهروندان را بالا می برند.

خبرنگار حوزه انتظامی علی رنجکش

کدخبر: 889125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟