بازداشت سارق 10 میلیاردی یک خانه در شمال تهران / فقط 2 روز ولخرجی کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت: بیست و دوم اردیبهشت ماه پرونده  در کلانتری 164 قائم (عج) با موضوع سرقت از منزل با شکایت مالباخته تشکیل شد و برای  پی جویی و کشف جرم پرونده به پایگاه یکم آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهارداشت؛ ساعت 8 صبح 21 اردیبهشت به همراه کلیه اعضای خانواده منزلمان را ترک و درساعت 2 بامداد روز بعد هنگام ورود به محوطه ساختمان با تخریب و شکسته شدن شیشه پنجره مواجه شدیم که پس از ورود به منزل متوجه به هم ریختگی وسایل منزل شده سرقت  طلاجات و وجه نقد به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال که در کمد اتاق ها نگهداری می کردم،  شدم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه در محل وقوع جرم حاضر و پس از بررسی های بعمل آمده و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند سرنخ های متعددی از سارقان را بدست آورند که با کنار هم قرار دادن ادله های موجود هویت سارق به نام نادر که دارای سوابق کیفری متعدد بود را شناسایی شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران  ابراز داشت: در ادامه با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم و پس از 2 روز تلاش شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های نامحسوس نادر دستگیر و در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت، سرقت را به تنهایی انجام داده ام.

سرهنگ دالوند در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و متهم با دستور قضائی و با صدور قرار مجرمیت نادر روانه زندان شد.

کدخبر: 818049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟