جاده چالوس 10 روز مسدود است ! / مسافران از فردا جاده چالوس نروند !

به گزارش رکنا، سروان پژمان لطفی روز شنبه در گزارشی به رسانه ها اعلام کرد: براساس اطلاعیه‌ای که مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز شنبه منتشر کرد، انسداد ۱۰ روزه محور کندوان لغو شد و کارگاه جاده‌ای اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته منجر به انسداد در محور کندوان استان مازندران حدفاصل مرزن‌آباد تا تونل کندوان تا ۱۶آبان ماه ۱۴۰۳ لغو شده و اجرا نمی‌شود.

پیشتر مهدی صفایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفته بود: محور کندوان از فردا یکشنبه ۶ آبان ماه تا ۱۶ آبان ماه به منظور اجرای طرح ایمن سازی به طور شبانه روزی به روی وسایل نقلیه مسدود می شود و این طرح در قالب اجرای مرحله دوم نصب گالری بتنی پیش ساخته به طول حدود ۱۵۰ متر در نقطه حادثه خیز "کمر زرد" و تور سنگ هم در چهار نقطه حادثه خیز این محور ارتباطی در زمان تعیین شده آغاز می شود.

وی افزود: کاربران جاده‌ای و مسافرین به منظور کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدودیت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند، همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.



وبگردی