آتش‌سوزی گسترده در ترمینال خاوران/ نجات نگهبان محبوس در ثانیه های آخر +عکس ها

به گزارش رکنا، مجید یادگاری، معاون منطقه هشت عملیات آتش‌نشانی از وقوع آتش‌سوزی در غرفه‌های مرکز خرید بازار خاوران در ترمینال خاوران، خبر داد و گفت: در پی تماس رهگذران با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از مغازه‌های این مرکز خرید، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، ساعت 22:05 دقیقه شب گذشته آتش‌نشانان ایستگاه‌های 24، 113، 99 و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی ایستگاه 21 و بالابر ایستگاه 37 را به خیابان خاوران، ترمینال خاوران، مرکز خرید خاوران اعزام کرد.

وی که به همراه حمید محسنی، رئیس ایستگاه 113 افسر آماده منطقه هشت در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در یک پاساژ یک طبقه به مساحت هزار متر مربع با کاربری تجاری، آتش از یک مغازه ساندویچی به دو مغازه همجوار سرایت کرده و شعله‌های آتش در حال سرایت به غرفه‌های دیگر بود.

یادگاری افزود: آتش‌نشانان به سرعت به چندین گروه تقسیم شدند و دریک عملیات نفسگیر همزمان پس از قطع جریان برق و گاز مرکز خرید، اقدام به خارج کردن نگهبان مرکز خرید که داخل پاساژ و در دود بسیار محبوس شده بود، کردند.

معاون منطقه هشت عملیات با بیان اینکه گروه دیگر با استفاده از لوله‌های آبدهی آتش‌سوزی را مهار و خاموش کردند، خاطرنشان کرد: این حادثه هیچ مصدومی نداشته و علت حادثه نیز توسط کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.

آتش نشانی غرفه

غرفه خاوران