حادثه وحشتناک بامداد؛ واژگونی پژو 206 در آزادراه تهران-کرج

به گزارش رکنا، مهدی نقی‌زاده، فرمانده آتش‌نشانان اعزام شده به محل حادثه در آزادراه تهران-کرج، از واژگونی یک خودرو 206 در این آزادراه خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 2:10 بامداد امروز روی داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 44 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران خود را به آزادراه تهران-کرج(مسیر غرب به شرق)، حوالی ایران خودرو رساندند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با 2 سرنشین حین حرکت در آزادراه، ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و واژگون شده بود، عنوان کرد: سرنشینان خودرو سواری 2 مرد 25 ساله بودند که دچار مصدومیت جزئی شده و پیش از رسیدن نیروهای آتش‎نشانی، از اتاقک وسیله نقلیه خارج شده بودند.

نقی‌زاده افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان برق خودرو سواری و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از ابزار مخصوص نشتی سوخت این وسیله نقلیه را رفع کردند.

به گفته این فرمانده آتش‌نشانی، نیروهای آتش‌نشانی مصدومان را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند سپس خودرو سواری را به حالت اولیه بازگرداندند و علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.