فیلم گفتگوی قاتل زیر لبه تیغ از تلفن زندان  ! /پیام بخشش برای خانواده جوانمرد مقتول !

جوان 33 ساله‌ای که در پی درگیری با یکی از آشناهای قدیمی‌اش و پس از مشاجره‌های تلفنی متعدد با اکبر(مقتول)، دست به یک قتل زده بود و اکنون پس از تحمل 10 سال حبس با درخواست قصاص از سوی اولیای دم و با تائید حکم در یک قدمی قصاص قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رکنا، آرمان-ن، جوان 33 ساله‌ای است که در پی درگیری با یکی از آشناهای قدیمی‌اش و پس از مشاجره‌های تلفنی متعدد با اکبر(مقتول)، دست به یک قتل زده بود و اکنون پس از تحمل 10 سال حبس با درخواست قصاص از سوی اولیای دم و با تائید حکم در یک قدمی قصاص قرار گرفته است. گفت‌وگوی رکنا با او را می‌خوانید.

چرا این اتفاق افتاد؟ اصلا قصد قبلی داشتی؟

من و اکبر با هم رفیق بودیم و دعوایی نداشتیم. آن شبی که این اتفاق افتاد، اکبر مقابل خانه ما آمد و از او می‌ترسیدم. او صدایم کرد و رفتم جلوی در؛ اما چون جثه او از من بزرگ‌تر بود، از ترس با خودم یک چاقوی میوه خوری بردم که محض اطمینان همراهم باشد.

چه شد که درگیر شدید؟

همه این اتفاقات در یک لحظه رخ داد و نمی‌دانم چه شد که درگیر شدیم و این حادثه رخ داد، اما می‌دانم یک خانواده را داغدار و خانواده خود را اذیت کردم. من اصلا قصد کشتن او را نداشتم.

احساس پشیمانی می‌کنی؟

بله، خیلی پشیمانم، در این سال‌ها به این باور رسیده‌ام که پشیمانم و از خانواده شاکی طلب بخشش و مغفرت دارم و از آن‌ها می‌خواهم از من بگذرند. در این سال‌هایی که اینجا بودم به این واسطه برادرم را از دست دادم و همسرم از من جدا شد و مادرم سال‌ها تنها زندگی کرد.

فکر می‌کنی می‌توانی رضایت خانواده مقتول را جلب کنی؟

نمی‌دانم، اما به خدا من تقاص اشتباهی که کرده‌ام را پس داده‌ام و می‌دانم که دو خانواده را به دردسر انداخته‌ام. اصلا قصد کشتن او را نداشتم و این یک حادثه تلخ بود؛ من از او می ترسیدم و با خود چاقو برده بودم. با این حال به آن خانواده هم حق می‌دهم، چراکه جوان و عزیزشان را از دست داده‌اند؛ اما امیدوارم این موضوع تلخ ختم به خیر شود.

آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی