قتل فجیع مادرشوهر توسط عروس تبریزی و معشوقه اش / زن خیانتکار و همدستش اعدام شدند + عکس مقتول

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز، 9 خرداد ماه سال ۱۴۰۱ بود که گزارش مفقودی خانم ۷۶ ساله به پلیس آگاهی تبریز گزارش شد.

به دنبال این گزارش، پرونده جهت اخذ دستورات قضایی لازم به مجتبی جمالی، بازپرس جنائی تبریز ارجاع داده شد و وی بلافاصله دستورات قضایی لازم را برای پیدا کردن مادر گم شده به کارآگاهان پلیس آگاهی صادر کرد.

بعد از گذشت 4 روز، دو متهم در این رابطه دستگیر و بعد از مواجه با مستندات، لب به اعتراف قتل زن میانسال گشودند.

نقشه اخاذی ۱۵۰ میلیارد ریال

پسر زن میانسال در گفت و گو با خبرنگار رکنا در تبریز با اشاره به جزئیات قتل مادرش گفت: نسترن (همسر برادرم و قاتل مادرم) ۲۴ سال قبل با برادرم ازدواج کردند؛ او همچنین دختر عمویمان هم بود. نسترن دارای دو فرزند دختر و پسر است.

مانند تمام خانواده های دیگر زندگی یمان را می کردیم غافل از اینکه عروسمان با همدستی فردی دیگر چه نقشه هایی برایمان کشیده اند.

 نسترن و آن فرد اقامت روسیه را گرفته بودند تا بعد از ربودن مادرم، او را مخفیانه به قتل برسانند و اقدام به اخاذی از ما بکنند. نقشه کشیده بودند تا مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از ما اخاذی کنند در ازای تحویل مادرم! اما با برملا شدن جنایت، نقشه آنان با شکست مواجه شد.

جزئیات روز حادثه

مادرم هر روز صبح به پیاده روی می رفت و نسترن کاملا از این موضوع آگاه بود. یک روز که مادرم طبق معمول برای پیاده روی خانه را ترک می کند، عروس سد راه مادرم می شود و او را سوار بر خودرو خود می کند.

نسترن با همدستی آن فرد مادرم را به طرز فجیعی به قتل می رسانند و سپس برای سرپوش گذاشتن بر جنایت خود جسد را نیست و نابود می کنند.

اما با تلاش تیم جنایی دادسرا و پلیس آگاهی راز آنان برملا می شود.

آنان بعد از دستگیری بعد از مواجه با مستندات لب به اعتراف می گشایند و هدف از این اقدام وحشتناک خود را اخاذی ۱۵۰ میلیارد تومانی از ما عنوان می کنند.

گزارش رکنا حاکی است، نسترن و محمد که از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان به اتهام قتل زن میانسال به قصاص نفس محکوم شده بودند، بعد از واریز مابه التفاوت دیه از سوی اولیای دم به مبلغ 14 میلیارد ریال، صبح امروز در زندان مرکزی تبریز اعدام شدند.

فاطمه قلی پور گنجه

آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی