دزد حرفه ای در خودروی سرقتی گرفتار شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهارداشت: در پی تشکیل پرونده ای مبنی بر سرقت خودرو در محدوده "قلعه نو" در مهر ماه امسال و ارجاع پرونده‌‌ به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 211 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تیم عملیاتی کلانتری قلعه نو با بررسی های تخصصی و رصدهای میدانی اقدام به پوشش نقاطی که احتمال حضور سارق در آن مکان ها متصور بود، کردند.

سرهنگ طرهانی در ادامه بیان داشت: 28 مهرماه 1403 ماموران سوژه مورد نظر را به همراه خودرو مسروقه مشاهده و پس از طی مسافتی تعقیب گریز و شلیگ گلوله به لاستیک خودرو، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم 37 ساله که دارای سوابق متعدد در سرقت بود طی تحقیقات اولیه به سرقت خودروی مذکور و پنج فقره سرقت دیگر اعتراف کرده و انگیزه خود را از سرقت، نیاز های مالی بیان کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، از مردم خواست، خودروهای خود را حتی الامکان در محل های نصب دوربین پارک و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟