دزد حرفه ای در باغ فیض غافلگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو گشت زنی های هدفمند در محدوده بلوار "اشرفی اصفهانی" به منظور ایجاد امنیت و جلوگیری از وقوع جرم در محدوده حوزه استحفاظی، عوامل گشت کلانتری 140 باغ فیض به سرنشینان یک خودروی سواری که دوبله کنار یک خودروی دیگر پارک کرده بود مشکوک شده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: پس از زیر نظر گرفتن افراد به صورت نامحسوس، یکی از سرنشین های خودرو برای سرقت درهای خودروی پارک شده را تخریب کرده بودند با دستور ایست پلیس، سعی کردند از محل متواری شوند، اما پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار خودروی متهمان متوقف و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های اولیه از خودروی متهمان یک عدد ضبط سرقتی، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی ابزار آلات دست ساز مخصوص سرقت از اتومبیل آن ها کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان 31 و 28 ساله بوده و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در معابر تهران اعتراف کرده و پس از بررسی سابقه آن ها مشخص شد که دارای سوابق متعدد سرقت می باشد.

وی افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ محمد افشار در پایان بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.

کدخبر: 1053684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟