دستبند قانون بر دستان شکارچیان بی‌رحم حیات وحش

به گزارش رکنا، عبدال دیانتی نسب صبح امروز اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست در دو شهرستان گچساران و بویراحمد از 5 گروه متخلف زیست محیطی تعداد 4 قبضه سلاح لاشه 16 قطعه تیهو و سنجاب 4 رشته تور و یک دستگاه قایق موتوری کشف و ضبط کردند.

وی از برخورد قاطع یگان حفاظت محیط زیست در دو شهرستان گچساران و بویراحمد با متخلفین شکار و صید خبر داد و افزود: مأموران یگان حفاظت در شهرستان گچساران با نظارت و پایش دوره‌ای خود بر مناطق آزاد این شهرستان در یک روز  4 گروه متخلف شکار را دستگیر و اعمال قانون کردند.

دیانتی‌نسب با بیان اینکه 2 قبضه اسلحه و لاشه 15 قطعه تیهو از متخلفین کشف و ضبط شد و متخلفان اعمال قانون شدند، افزود: یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در ادامه نظارت خود بر رودخانه‌های تحت مدیریت خود  از متخلفان 4 رشته تور به همراه یک دستگاه قایق موتوری و 25 کیلو ماهی صید شده کشف و ضبط شد.

سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به روز پرکار یگان حفاظت در استان  اشاره کرد و ادامه داد: فرمانده یگان حفاظت با هماهنگی و همکاری خوب دستگاه انتظامی شهرستان مارگون یگ گروه متخلف را اعمال قانون کردند که با استفاده از 2 قبضه سلاح، یک بطانه سنجاب شکار کرده بودند.

دیانتی‌نسب ضمن تشکر از یگان حفاظت در مراقبت از انفال الهی گفت: متخلفان مطمئن باشند، محیط بانان در برخورد با کسانی که به انفال و امانت نسل‌های آتی تعرض می‌کنند برخورد جدی خواهند کرد  و حاشیه امنی نخواهند داشت.

کدخبر: 1053607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟