تصادف مرگبار مینی بوس و سواری /   راننده جوان  جان باخت + جزئیات

  به گزارش رکنا ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در پی برخورد شدید سواری زانتیا با یک مینی بوس در محدوده پسیخان رشت و آتش گرفتن خودرو سواری، ۷ آتش نشان به همراه ۲ خودرو آتش نشانی و نجات به سرعت به محل حادثه اعزام شدند

شهرام مومنی با اشاره به آتش گرفتن سواری زانتیا و محبوس شدن راننده جوان خودرو پس از تصادف ، افزود: مردم منطقه قبل از رسیدن آتش نشانان، حریق را با ۲ خاموش کننده دستی مهار کردند.

وی اضافه کرد: گروه عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، آتش سوزی را کامل خاموش و جوان مصدوم را از خودروی زانتیا خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند که متاسفانه راننده ۲۵ ساله بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به لزوم اجرای عملیات نجات و اطفای حریق در حوادث، با سرعت و دقت بالا، گفت: متاسفانه تعداد زیادی از شهروندان با تجمع در محل حادثه، ضمن دخالت در اجرای عملیات، از حرکت سریع نیرو‌های آتش نشانی جلوگیری کردند.

شهرام مومنی از شهروندان خواست با حضور آتش نشانان و گروه‌های عملیاتی از محل حادثه دور شوند تا ماموران آتش نشانی به سرعت وظیفه خود را انجام دهند.

 

کدخبر: 1053039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟