عملیات ضربتی پلیس در سرخه حصار /  سرکرده باند سرقت و زورگیری زمین گیر شد

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اعلام کرد: در پی دریافت گزارشی از وقوع چندین فقره سرقت به عنف در شرق تهران، پایگاه یازدهم پلیس آگاهی با تشکیل یک تیم ویژه از کارآگاهان، اقدامات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پس از تحقیقات شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی، سرکرده باند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، گفت: طی این عملیات که در پارک جنگلی سرخه حصار انجام شد، علاوه بر سرکرده باند، شش نفر دیگر از اعضای این گروه نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تحقیقات ابتدایی، اظهار کرد: متهمان با استفاده از یک خودروی سواری تیره‌رنگ به انجام زورگیری‌های خشن از قبیل سرقت لوازم خودرو، منازل و اماکن مختلف مشغول بودند.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: بررسی‌های بیشتر نشان داد که این باند به بیش از ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و تا کنون ۱۵ نفر از شاکیان این باند شناسایی شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید براینکه این اقدامات پلیس آگاهی نشان از عزم جدی پلیس برای مقابله با سرقت‌های سازمان‌یافته و تأمین امنیت شهروندان دارد، خاطرنشان کرد: مراتب مربوط به این پرونده به مراجع قضایی ارسال شده است و تحقیقات برای شناسایی سایر هم‌دستان ادامه دارد.

کدخبر: 1052650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟