این دختر جوان هدف دزدان در اتوبان همت قرار گرفته است / هنوز از آنها وحشت دارم + فیلم گفتگو

به گزارش رکنا، دختری جوان کهروز  23 مرداد ماه تلفن همراهش در یک تاکسی اینترنتی در اتوبان همت مورد سرقت قرار گرفته بود، جزئیات آن روز را شرح داد.

این دختر جوان بیان کرد: ساعت هشت صبح، در راه محل کار بودم که ناگهان در عقب خودرو باز شد و سارقی با سرعت تلفن همراه من را از میان دستانم کشید. در ابتدا فکر کردم تصادف شده است، اما متوجه شدم که سارقان بعد از سرقت با موتورسیکلت از متواری شده اند.

وی در ادامه افزود: من تا آخرین لحظه متوجه حضور موتورسیکلت در نزدیکی خودرو نشده بودم، اما احساس می‌کردم اتفاقی افتاده است. به دلیل باز بودن در خودرو سارقان به راحتی موفق به سرقت شدند.

این دختر جوان تاکید کرد که در زمان سرقت، هیچ‌گونه تهدیدی از سوی سارقان صورت نگرفته است و تنها تلفن همراهش را از دست داده است.

این مالباخته درباره سالم بودن تلفن همراهش گفت: سارق دستگیر شده اما اثری از تلفن همراهم نیست. من چون چهره اش را دیده بودم توانستم به راحتی شناسایی کنم.

وی در پایان گفت: بعد از دو ماه امیدم به دستگیری سارقان کم شده بود، اما پلیس برای شناسایی سارقین با من تماس گرفت. در هنگام مواجهه با سارقین، احساس ترس و وحشت دوباره به من دست داد. زیرا اطلاعات کاری مهمی در تلفن همراهم داشتم و از دست دادن آن بسیار برایم ناراحت‌کننده بود.

کدخبر: 1051517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟