راز جسد دست و پا بسته داخل گودال فاش شد !

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین تُرکیان روز یکشنبه افزود: دوم شهریور سالجاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی قتل بر کشف جسد در یکی از مناطق حاشیه‌ای شاهین شهر، کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی اظهار داشت: مأموران با حضور در محل با جسد مردی مواجه شدند که با دست‌های بسته و داخل پتویی خون‌آلود، در درون یک گودال رها شده بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی هویت مقتول و با انجام تحقیقات مشخص شد خودروی او در پارکینگ یک استان جنوبی بوده و یک متهم نیز به اتهام سرقت با این خودرو، دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم به پلیس اگاهی شاهین شهر انتقال یافت و در تحقیقات اولیه، انگیزه خود را از قتل، تصاحب خودرو و دلار‌های مقتول عنوان کرد و گفت: مقتول را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از رها کردن جسدش در حوالی کوه‌های اطراف، با خودروی او از شهر خارج شده است.

رییس پلیس آگاهی اصفهان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کدخبر: 1051330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی