این مردان شهرری را به هم ریخته بودند / به هیچ ماشینی رحم نمی کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع درگیری و تخریب خودرو شهروندان ساعت 0100 بامداد نوزدهم مهرماه امسال در محدوده محله دیلمان شهرری توسط افرادی ناشناس ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان و کلانتری 131 شهرری با حضور در محل ضمن اخذ گزارش و مستندات تخریب تعدادی خودرو از شهروندان، تحقیقات اولیه را جهت شناسائی عاملان این حرکت غیرقانونی آغاز و با انجام اقدامات فنی و پیچیده اطلاعاتی، سرنخ هائی از هویت این افراد بدست آوردند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از تحقیقات گسترده، تیم عملیات پلیس اطلاعات شهرستان ری عاملان درگیری و تخریب خودروها را شناسائی و در چند عملیات غافلگیرانه 4 نفر متهم دستگیر و به مقر پلیس اطلاعات منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان دستگیر شده که از اراذل و اوباش نوظهور بودند به جرم خود اعتراف ، که پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه تمامی اعضای باند این اقدام جنون آمیز در کمتر از 5 ساعت توسط پلیس دستگیر شده اند، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس همواره حافظ جان و مال شهروندان بوده و با تمام توان و اقتدار کامل و در چهارچوب قانون اجازه جولان به مجرمان و قانون گریزان نخواهد داد تا این احساس امنیت در جامعه که حاصل خون شهدا بوده خدشه دار گردد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش سریع اقدامات غیر قانونی و موارد مشکوک، پلیس را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی یاری رسانند

کدخبر: 1051157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟