رییس باند قاچاقچیان مواد ممنوعه یک زن بود / همه برای او کار می کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ «عباس عزیزی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: بررسی‌های دقیق اطلاعاتی صورت گرفته از سوی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر، آنها را به سرتیم یک باند قاچاق مواد مخدر رساند. گرداننده این باند یک زن سابقه‌دار است که مستقیم وارد عمل نشده بلکه رابط خود را برای دریافت محموله مواد مخدر به فروشنده ارتباط داده سپس محموله مواد مخدر به منزل وی منتقل و در این محل بسته‌بندی شده سپس توزیع می‌شد و به دست فروشنده خُرد و مصرف کننده می‌رسید.

پلیس در ادامه تحقیقات دریافت که افرادی محموله‌ای را از استان‌های غربی تهیه و به قصد توزیع وارد شهرستان نهاوند کردند که با اشرافیت اطلاعاتی، محل دقیق قرار ملاقات قاچاقچیان رصد و شناسایی شد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: پلیس حین خرید و فروش مواد وارد عمل شده و خریدار با استفاده از موتورسیکلت متواری و محموله مواد مخدر را حین فرار به گوشه‌ای پرت کرد. عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه بر ضبط محموله قاچاق، با سد کردن مسیر قاچاقچی متواری حین فرار، او را نیز دستگیر کردند. سپس مأموران به مخفیگاه سرباند اصلی قاچاق مواد مخدر رفته و در یک عملیات ضربتی این زن را نیز دستگیر کردند.در این عملیات سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی با لفافه را کشف کردند و در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و سه متهم دستگیر شدند.

کدخبر: 1049948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی