مرد خوش اخلاق زندان پس از آزادی 10 نفر را بی رحمانه کشت + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، به نقل از ایندیپندنت، سال1982 پلیس تگزاس آمریکا در جریان ناپدید شدن یک دختربچه 8ساله به نام کندرا قرار گرفت.

او برای دوچرخه‌سواری از خانه خارج و پس از آن ناپدید شده بود. پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن او آغاز کرد و چند روز بعد، جسد دختر در حالی‌ که مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفته بود، در سطل زباله‌ای پیدا شد.

چند روز بعد، مردی به نام رائول مزا خود را به پلیس معرفی و اعتراف کرد که دختربچه را به قتل رسانده است.

رائول جزئیات جنایت را شرح داد و به اتهام قتل به 30سال زندان محکوم شد.

11سال بعد اما به‌دلیل اخلاق خوبی که در زندان داشت با عفو مشروط او موافقت و وی آزاد شد. آزادی زودهنگام او خشم مردم را برانگیخت و نفرتی عمیق از او در جامعه به ‌وجود آمد.

سال‌ها پس از آزادی، رائول که از جامعه طرد شده بود، تنها زندگی می‌کرد و مردم او را فردی تنها و منزوی می‌دانستند. تا اینکه در ‌ماه می‌2023 وی با پلیس تماس گرفت و با اظهاراتش آنها را شوکه کرد.

او به ارتکاب 2قتل اعتراف کرد و گفت که پس از آزادی وقتی به خانه دوستش گلوریا لوفتون 65ساله در مرکز شهر آستین رفت‌وآمد داشت، او را خفه کرده و از خانه‌اش گریخته است.

آن زمان دلیل مرگ به‌درستی مشخص نشد و احتمال می‌رفت که وی حین نوشیدن الکل دچار حادثه شده باشد و در نتیجه پرونده به همین صورت بسته شد و دلیل مرگ مقتول رازآمیز ماند.

رائول همچنین اعتراف کرد که هم‌اتاقی‌اش، جسی فراگای 80ساله را که افسر بازنشسته بود، در20می‌2023 به قتل رسانده است.

جسد وی توسط خواهرزاده‌اش در خانه‌اش در فلوگرویل پیدا شد، اما قاتل هرگز پیدا نشد.

او در تختخوابش خفه شده بود.

براساس گزارش پلیس، رائول همچنین به قتل زن جوانی به نام سارا در سال2016 نیز اعتراف کرد که در دست بررسی است.

دوشنبه هفته گذشته، پلیس اعلام کرد که از دی‌ان‌ای رائول برای بررسی در مورد 8قتل بین سال‌های 1979 تا 2021 استفاده کرده‌اند. بازرسان معتقدند که او با 10قتل دیگر در ارتباط است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 1049136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی