پلیس زن آمریکایی معمای قتل پدرش را پس از ۲۵ سال حل کرد

به گزارش رکنا، در سال ۱۹۹۹، مرد جوانی به نام گیلوادو با دوستش رایموندو گومز، بر سر بدهی ۵۰ پوندی درگیر شد.

گیلوادو توان پرداخت بدهی‌اش را نداشت و همین باعث شد که دوستش یک روز او را به محلی خلوت کشانده و با شلیک گلوله به قتل برساند.

وقتی پلیس در جریان این قتل قرار گرفت، تحقیقاتش را برای شناسایی عامل جنایت آغاز کرد اما با وجود تلاش‌های زیاد نتوانست قاتل را دستگیر کند و این پرونده برای سالها راکد ماند.

در این شرایط جیسلاین سیلوا دختر خردسال گیلوادو که در زمان حادثه ۹ ساله بود، تصمیم گرفت وقتی بزرگ شد مردی را که پدرش را کشته، دستگیر کند.

او در سال، ۲۰۰۷ در سن ۱۸ سالگی به دانشکده حقوق رفت و۷ سال بعد یک وکیل پایه یک شد. او بعد از وکالت تصمیم گرفت وارد نیروی پلیس شود. بدین ترتیب سال گذشته، در آزمون ورودی پلیس شرکت کرد و قبول شد و امسال درخواست کرد تا به بخش جنایی در شهر زادگاهش بوآ ویستا، در شمال برزیل منتقل شود. جایی که می‌دانست می‌تواند قاتل پدرش را ردیابی و در نهایت دستگیر کند.

او بررسی‌ها و تحقیقاتش را آغاز کرد تا اینکه بعد از چند ماه سرانجام مخفیگاه قاتل را ردیابی و او را چهارشنبه شب در زمین‌های کشاورزی در حومه شهر دستگیر کرد.

این دختر جوان که حالا ۳۴ساله است ویدیویی از روبه رو شدن خود با قاتل پدرش در اداره پلیس منتشر کرد و به او گفت: «به خاطر من است که تو اینجا هستی وآیا هنوز طلبت را می‌خواهی؟

این افسر پلیس به رسانه‌ها گفت: در تمام دوران تحصیل و شغلم تنها یک هدف داشتم، «دیدن رایموندو در زندان».

بر اساس این گزارش، چند روز پیش جلسه محاکمه رایموندو برگزار و او به اتهام قتل به ۱۲ سال حبس محکوم شد.

کدخبر: 1047651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟