قصاص خونین متجاوزان در کرمان / آنها به نوامیس تعرض می کردند

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان‌کرمان در این‌ باره گفت: خردادسال گذشته، در‌پی چندمورد تعرض از سوی افرادی ناشناس در محور هفت‌باغ، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار دستگاه قضایی و مأموران انتظامی قرار گرفت و سرانجام آنها در کمترین زمان ممکن بازداشت شدند.این پرونده سه متهم داشت و دلیل اصلی ارتکاب جرم در این پرونده تعرض به نوامیس مردم، به‌ویژه افراد و زوج‌های جوان بوده است.

وی افزود: متهم ردیف اول این پرونده از حیث ارتکاب دو فقره تجاوز به عنف وسرقت مقرون به آزار و متهم ردیف دوم این پرونده از حیث ارتکاب دو فقره تجاوزبه عنف وسرقت مقرون به آزار،براساس مستندات پرونده درشعبه دوم کیفری استان به اعدام محکوم شدند. 

حکم صادره ازسوی دادگاه، پس از تایید دردیوان عالی کشور،سرانجام دیروز به ‌اجرا درآمد.درخصوص متهم سوم پرونده به‌دلیل ارسال پرونده به دیوان عالی کشور،برای رفع ابهام، پس ازنظر دیوان عالی کشور، بر ‌اساس آخرین تصمیمات قضایی اقدام خواهد شد.

بر اساس پرونده، متهمان در پوشش مامور سد راه زوج‌های جوان شده و با تهدید، زنان را از ماشین پیاده کرده و با زور به آنها تجاوز می‌کردند. قضات دادگاه کیفری هر سه متهم را به اعدام محکوم کردند که حکم دو نفر از آنها در دیوان عالی کشور تایید شد.

کدخبر: 1047297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی