دختر برای مهاجرت خانواده‌اش را مسموم کرد / بخشش قاتلین توسط خانواده مقتول

به گزارش رکنا، اردیبهشت امسال بود که گزارش مرگ مشکوک مادر و دختری بر اثر مسمومیت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

وقتی پزشکان تأیید کردند که مادر و دختر با سیانور مسموم شده‌اند تحقیقات جنایی برای افشای راز قتل مادر و دختر آغاز شد و خیلی زود دریافتند دختر 18 ساله خانواده با همدستی همکلاسی‌اش نقشه قتل مادر و خواهر خود را طراحی و اجرا کرده است.

به دستور بازپرس جنایی دو دختر جوان بازداشت شده و در تحقیقات به قتل‌ها اعتراف کردند.

دختر خانواده در این رابطه گفت: من و همکلاسی ام، تصمیم داشتیم به خارج از کشور برویم اما برای این مهاجرت نیاز به پول داشتیم.

با مرگ خانواده‌ام، ارثیه زیادی به من می‌رسید بنابراین نقشه قتل مادر، پدر و خواهر 13 ساله‌ام را کشیدیم.

چندباری با روش‌های مختلف خواستیم آنها را بکشیم اما نشد تا اینکه با خرید سیانور و خوراندن به آنها توانستیم مادر و خواهرم را بکشیم اما پدرم نجات پیدا کرد.

دو دختر جوان به بازسازی صحنه قتل پرداخته و در حالی که تحقیقات تکمیل بود و کیفرخواست هر دو به اتهام مباشرت در قتل در حال صدور بود، مادر بزرگ و پدر او، از قصاص دخترشان گذشت کردند.

با بخشش این دختر، پرونده در مسیر دیگری قرار گرفت و اینبار کیفرخواست دختر جوان برای محاکمه از جنبه عمومی جرم صادر شد اما مدتی بعد اولیای دم پرونده بار دیگر به دادسرا رفتند و این بار همکلاسی دخترشان را نیز بخشیدند و از قصاص او نیز گذشتند.

آنها به قاضی پرونده گفتند: دختر جوان از کاری که کرده پشیمان است و بارها از ما‌ طلب بخشش و حلالیت کرده است. باتوجه به پشیمانی دختر جوان، از قصاص او نیز به شرط دریافت دیه گذشت خواهیم کرد.

با گذشت اولیای دم و بخشش دومین عامل جنایت، کیفرخواست هر دو دختر بزودی صادر خواهد شد تا آنها در دادگاه کیفری استان تهران از جنبه عمومی جرم مورد محاکمه قرار بگیرند.

کدخبر: 1046828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟