مرد جوان مرموزانه شوهر سابق زنش را کشت / جنایتی که قاتل گردن نمی گیرد + جزییات

به گزارش رکنا، اول اسفند ماه سال گذشته گزارش تصادف فوتی در یکی از خیابان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد .بررسی‌ها نشان می‌داد خودرو مزدا ۳ با مرد ۴۰ ساله به نام پیام برخورد کرده  و وی را به کام مرگ کشانده است .

در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود راننده مزدا ۳ به نام فرهاد شناسایی و بازداشت شد و ادعا کرد ناخواسته موجب مرگ پیام شده است .

در ادامه تحقیقات اما روشن شد فرهاد شوهر سابق همسر پیام بوده است.

 با افشای این ماجرا فرضیه عمدی بودن تصادف قوت گرفت و وقتی کارشناسان اعلام کردند تصادف عمدی بوده پیام به اتهام قتل تحت بازجویی قرار گرفت.

انکار زیرگرفتن عمدی با خودرو

 وی گفت: یک سال قبل با ندا که از پیام جدا شده بود در محل کارم آشنا شدم و با او ازدواج کردم. اما پیام مدام برای همسرم مزاحمت ایجاد می‌کرد. حتی او را تهدید به قتل کرده بود. آن روز دنبال همسرم رفته بودم تا او را از محل کار به خانه بیاورم که  در خیابان اتحاد پیام به سمتم حمله ور شد و من در حین فرار ناخواسته با ماشین او را زیر گرفتم .

ندا نیز در بازجویی‌ها گفت: 18 سال با پیام زندگی کردم و  دو فرزند دارم .اما بدرفتاری‌های او موجب شد از او جدا شوم .من برای اینکه بتوانم مخارج زندگی ام را تامین کنم سر کار رفتم و یک سال قبل در محل کار با فرهاد آشنا شدم و با او ازدواج کردم.

این زن ادامه داد وقتی پیام متوجه شد ازدواج کرده  ام شروع به مزاحمت کرد. او مدام سر راهم سبز می‌شد و مرا تهدید به قتل می‌کرد.او  گفته بود مرا می‌کشد و سپس خودکشی می‌کند. آن روز از شوهرم خواستم دنبالم بیاید .اما پیام به سمت ما حمله ور شد و شوهرم در حین فرار ناخواسته با ماشین او را زیر گرفت .

با تکمیل تحقیقات فرهاد در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه یستاد .

در دادگاه

در ابتدای جلسه پدر و مادر پیام در جایگاه ویژه‌ ایستادند و درخواست قصاص را مطرح  کردند.

پدر فرهاد گفت: پسرم دو فرزند صغیر دارد.او  بی‌گناه کشته شد و من از طرف خودم و نوه‌هایم درخواست قصاص دارم .

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد گفت :من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم .ساعت ۵:۳۰ عصر بود که دنبال همسرم رفته بودم. من در خیابان اتحاد پشت فرمان ماشین نشسته بودم که یکباره ماشین نیسان پیام را دیدم. من اصلاً قبلاً او را ندیده بودم  و فقط ماشینش را به خاطر نوشته‌ای که پشت آن داشت می‌شناختم. من به همسرم گفتم سریع در ماشین بنشیند تا محلات ترک کنیم .اما همان موقع پیام از ماشین پیاده شد و به سمت ما حمله کرد. من دنده عقب گرفتم و حدود ۸۰ متر دنده عقب رفتم .اما خیابان بسته بود .چون آینه بغل ماشینم شکسته بود و  دید خوبی نداشتم با سرعت از یک دست انداز عبور کردم تا فرار کنم .اما از آینه جلو دیدم یک نفر کف خیابان افتاده است. من با جیغ و فریادهای همسرم متوجه شدم شوهر سابقش را زیر گرفته‌ام. باور کنید من اصلاً او را ندیده بودم و ماشینم در حین فرار ناخواسته با او برخورد کرد .من همان موقع خودم با پلیس ۱۱۰ و مرکز اورژانس تماس گرفتم .

وی ادامه داد :من خودم به کلانتری رفتم اما گفتند گزارش تصادف به آنها داده نشده و صبح روز بعد بازداشت شدم .باور کنید هیچکس به اندازه من نمی‌خواست پیام زنده بماند . او دو فرزند داشت و حالا دخترش در خانه من زندگی می‌کند. من دلیلی برای کشتن او نداشتم و از مرگ او ناراحت هستم .

وی به عنوان آخرین دفاع گفت: باور کنید مرگ او عمدی نبوده و تقاضا دارم  فیلم دوربین‌های مدار بسته در محل بازبینی شود.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 1046298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی