همسر کشی فقط با یک مشت / قصدم اصلا قتل نبود!

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد. مرد ۴۲ ساله به نام امین با پلیس تماس گرفت و از قتل همسرش خبر داد.

 وی به ماموران گفت: دیشب وقتی با همسرم درگیر شدم او را با ضربه‌های مشت کشتم. سپس پسرم را شهرستان بردم و تحویل خانواده‌ام دادم .حالا آمده‌ام تا خودم را معرفی کنم .

به دنبال اظهارات این مرد ماموران به خانه وی در پاکدشت رفتند و با جسد زن ۳۸ ساله‌اش به نام شادی روبه رو شدند.

 جسد با دستور قضایی به پزشک قانونی منتقل شد و امین به بازسازی صحنه جرم پرداخت .

وی گفت: همسرش را در اوج عصبانیت کتک زده و ناخواسته موجب مرگ وی شده است.

در دادگاه چه گذشت؟

 امین در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و ابرای پشیمانی کرد.

 در ابتدای جلسه برادر شادی روبه روی قضات ایستاد و گفت: من هشت خواهر و برادر دیگر دارم که همگی ساکن شهرستان هستند و نتوانسته‌اند در دادگاه حاضر شوند. من از طرف خودم تقاضای قصاص دارم  و حاضر به گذشت نیستم.

وقتی امین روبه روی قضات ایستاد در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من قبلاً ازدواج کرده بودم و یک دختر ۱۳ ساله داشتم. شادی هم از ازدواج سابقش یک دختر ۹ ساله داشت. ما سال ۹۷ با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و زندگی مشترک را با فرزندانمان آغاز کردیم و همگی در یک خانه زندگی می‌کردیم.اما  شادی همیشه با حرف‌هایش مرا می‌رنجاند.

وی ادامه داد:  من موقع دعوا همیشه  سعی می‌کردم از خانه بیرون بروم تا او کمی آرام شود. اما آن روز حرف‌هایی زد که کنترل اعصابم را از دست دادم و با مشت به سر و صورتش کوبیدم یکباره متوجه شدم شادی بیهوش شده  و روی زمین افتاده است. من  از ترسم همان موقع دخترم را سوار ماشین کردم و به شهرستان بردم و او را تحویل خانواده ام دادم .سپس به پاکدشت برگشتم و خودم را به پلیس معرفی کردم .

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت :باور کنید من زنم را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. او با حرف‌هایش مرا عصبی کرد و موجب شد کنترل اعصابم را از دست بدهم .حالا پشیمانم و تقاضای بخشش دارم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا پس از اعلام درخواست سایر اولیای دم برای امین حکم صادر کنند.

 

کدخبر: 1045880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی