اخبار خوش برای بیماران / با پزشکان متخلف برخورد قاطع می شود

به گزارش رکنا، مظفر رضایی دادستان عمومی و انقلاب خلخال روز یکشنبه از برخورد قاطع و قانونی با پزشکان دریافت کننده زیر میزی از بیماران در مراکز درمانی ومطب‌های پزشکی این شهرستان خبر داد.

دادستان خلخال با اشاره به افزایش نارضایتی از برخی پزشکان متخصص در این شهرستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده، فردی که اقدام به دریافت هزینه‌های غیرمتعارف وغیره قانونی از ده‌ها نفر کرده بود، مطابق قانون مورد پیگیری و رصد و برخورد قاطع قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با دستور قضایی تمام موارد دریافتی شده از مردم با عنوان زیرمیزی و موارد غیرقانونی خارج از چرخه دولتی با دستور قضایی به مردم بازگردانده شد.

رضایی با هشدار جدی به متخلفان گفت: دریافت هر گونه هزینه غیرقانونی از بیماران خارج از موارد پیش بینی شده در قانون ممنوع بوده و تمامی پزشکان فعال در این شهرستان تحت رصد دستگاه قضایی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال تصریح کرد: در صورت گزارش مردمی ضمن تشکیل پرونده قضایی برای موارد دریافت زیر میزی برخورد قانونی و به هنگام انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: هرگونه دریافت هزینه از بیماران چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی از ویزیت گرفته تا هزینه عمل جراحی ، دارو و هزینه‌های آزمایشگاهی و پزشکی معلوم و مشخص بوده و تحمیل هرگونه هزینه درمانی غیرمتعارف به مردم ممنوع است و در صورت گزارش‌های مردمی با متخلفین برخورد خواهد شد.

کدخبر: 1045713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی