دستگیری سارقان اماکن عمومی و خودرو در تبریز

به گزارش رکنا، ،سرهنگ یداله جهان آرا درتشریح این خبرگفت؛ برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بروقوع یک فقره سرقت در وادی رحمت تبریز ماموران کلانتری 19 اندیشه بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود، ماموران بلافاصله پس ازحضور درمحل مشاهده می کنندکه 2 نفر سارق  آلومینیوم های مزار شهدا و متوفیان را کنده و قصد فراردارند که بلافاصله ماموران درمحل آنها رادستگیر و به مقر انتظامی دلالت می دهند.

سرهنگ جهان آرا ادامه داد، متهمان پس از مشاهده مستندات به 10 فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

وی ادامه داد، ماموران کلانتری 19 اندیشه در یک عملیات جداگانه پلیسی یک نفر سارق خودرو را با 5 فقره سرقت شناسائی و دستگیر کردند.

وی اظهارداشت ؛ماموران درحین گشت زنی هدفمنددر منطقه لواسان به یک نفر مشکوک که دربررسی مشاهده می کنند مقدار تقریبی 50 متر سیم کابل برق را از بالای تیربرق بریده و به زمین انداخته که ماموران بلافاصله دستگیر  از متهم تعداد یک عدد قیچی کابل بری و سایر ادوات سرقتی کشف که به 5 فقره سرقت نیز معترف شد.متهم پس از تشکیل پرونده تحویل  قضائی شده و سیم کابل و برق نیز با دعوت از نماینده اداره برق تحویل اداره برق شهرستان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز درپایان با اشاره به اینکه هر4 متهم پس از تشکیل پرونده تحویل قضائی شدند، از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک فورا" مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

کدخبر: 1045040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟