ماجرای خودسوزی راننده نیسان در شوشتر چه بود؟

سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر اظهار کرد: پیش از ظهر امروز خبری مبنی بر خودسوزی فردی در اداره تعزیرات حکومتی منتشر شد که بلافاصله مسئله در دست بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص دلیل این موضوع افزود: طبق گزارشات واصله قریب به ۳ ماه پیش، یک دستگاه خودروی نیسان حامل اجناس قاچاق شامل ۸ کولر، توسط نیروهای زحمتکش انتظامی کشف و طبق روال اداری معمول برای رسیدگی به موضوع به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی افزود: صاحبان این کولرها و همچنین راننده خودروی حامل آن‌ها در چندین نوبت با دعوت تعزیرات حکومتی، مراجعه می‌کنند و پیگیر این مسئله هستند.

وی ادامه داد: مجموعه تعزیرات حکومتی با رویکرد همکاری و کمک به حل مسئله ورود کردند و راهکارهای قانونی جهت رفع مشکل بررسی شد.

وی اذعان کرد: امروز هم افراد دخیل در پرونده به تعزیرات حکومتی دعوت شده بودند و در حالیکه موضوع در حال حل و فصل و مختومه شدن پرونده بود، فرد راننده خودرو نسبت به جزئیات قانونی معترض بود که نهایتاً اقدام به خودسوزی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: سابقه این پرونده و حادثه رخ‌داده، اثبات کننده آن است که مجموعه تعزیرات حکومتی با نگاه کمک و در نظر گرفتن حداکثر ارفاق‌های قانونی با عوامل این پرونده رفتار کرده است.

سرهنگ کاظمی ابراز کرد: تمام افراد حاضر در محل نیز در لحظه وقوع حادثه، تلاش خود را برای جلوگیری از این اقدام انجام می‌دهند که در این حین خودشان هم دچار مجروحیت شدند.

وی افزود: این فرد به اهواز اعزام شده و امور درمانی لازم برای او در حال انجام است. 

خبرنگار علی رنجکش

کدخبر: 1044650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟