مامور نیروی انتظامی در مرزن آباد چالوس به شهادت رسید

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قیصری شامگاه سه‌شنبه اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی در محور کندوان به سمت مرزن‌آباد و چالوس، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجیِ این محور، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ سفید رنگ را شناسایی و اقدامات تأمینی و هشداری را برای متوقف کردن خودرو به‌کار گرفتند.

وی گفت: راننده خودرو و سارقان با مشاهده پلیس و با استفاده از سلاح جنگی به سمت مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی تیراندازی و قصد فرار از صحنه را داشتند که با واکنش سریع و غافلگیرانه پلیس پس از انحراف به سمتِ کنار جاده و برخورد با دیواره سنگی و کوه متوقف و با توجه به شرایط به وجود آمده با زورگیری و تهدید راننده یک دستگاه وانت نیسان از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متاسفانه در این درگیری مسلحانه یکی از مأموران انتظامی به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ قیصری افزود: از شهروندان و اهالی مناطق غربی استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 1044222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟