140 زن و مرد طعمه مرد شیاد در تهران شدند / 40 میلیارد به جیب زد + جزییات

به گزارش رکنا،  سردار "علی ولی پور گودرزی " در تشریح این خبر گفت: اوایل شهریور ماه امسال یک فقره پرونده از دادسرای ناحیه 10 تهران به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: طبق مستندات موجود در پرونده، شخصی حدوداً50 ساله با جلب اعتماد شهروندان تحت عنوان سرمایه‌گذاری  برای  واردات لوازم خانگی  اقدام به کلاهبرداری بالغ بر 400 میلیاردریال  از 140 شهروند کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: کارآگاهان اداره 14 پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار در محدوده جنوب تهران  شدند که با هماهنگی قضایی نهایتاً طی یک عملیات پلیسی متهم 16 شهریور امسال دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم با وجوه کلاهبرداری اقدام به خرید ملک کرده است که با هماهنگی قضائی املاک و حساب های بانکی وی توقیف شد.

سردار "گودرزی"  عنوان داشت:  متهم در اعترافات خود گفت: با طمع انداختن شهروندان مبنی بر پرداخت سود زیاد به آنها اقدام به کلاهبرداری کردم و مبالغی را که از مال باختگان گرفتم از 200میلیون تا 20 میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده جهت انجام  تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی می‌باشد.

این مقام ارشد پلیسی در خاتمه عنوان کرد: توصیه پلیس به شهروندان این هست که حتماً حتماً از سبدهای سرمایه‌گذاری مطمئن که از طرف بانک‌ مرکزی و بانک‌ها معرفی می‌شوند استفاده کنند

 

کدخبر: 1043623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟