خانم نظافتچی جوان دزد از آب درآمد / میلیاردی به جیب زد + جزییات

به گزارش رکنا،سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار داشت: پیرو مراجعه یک نفر از شهروندان و گزارش وقوع سرقت ، شاکی اظهار داشت،  از طریق یکی از سایت های اینترنتی خانمی را به جهت نظافت منزل به وی معرفی کردند که پس از اتمام کار و ترک منزل توسط نظافتچی، مالک متوجه به سرقت رفتن ده بسته پول نقد 500 هزار ریالی، دو عدد نیم ست طلا، 4 عدد انگشتر، یک گردنبند، دو جفت گوشواره و یک دستبند همگی به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال می شود.

وی افزود: ماموران کلانتری 102 پاسداران با استعلام هویت این نظافتچی شرکت مذکور و بازبینی دوربین های مداربسته منزل مالباخته، هویت سارق و محل مخفیگاه وی شناسایی شد. با هماهنگی مقام قضایی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و بخش زیادی از طلاها و پول نقد سرقتی در داخل منزل وی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ابراز داشت: بررسی و کشف جرائم احتمالی  در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری امول با ارزش در خانه و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری نمایند.

 

کدخبر: 1043587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟