کشف جسد مرد گمشده پس از درگیری خانوادگی در جنوب تهران

به گزارش رکنا، چندی قبل زن جوانی هراسان به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: همسرم به نام هوشنگ که 42 سال سن دارد طبق روال روزانه از خانه به مقصد محل کارش خارج شد اما دیگر بازنگشت. تلفن همراهش نیز خاموش است و آشنایان از او خبری ندارند.لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تحقیقات به دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه هشتم دادسرای امور کلید زده شد و با توجه به وقوع جنایت خیلی زود تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

تماس مشکوک در محل کار

کارآگاهان در نخستین‌ گام از سازمان بهزیستی و بیمارستان‌های کشور استعلام مرد گمشده را گرفتند اما ردپایی او به دست نیاوردند.

تیم جنایی در گام بعدی راهی محل کار فرد فقدانی شدند و همکارانش را هدف تحقیق قرار دادند؛ یکی همکاران او گفت: هوشنگ مشغول کار خود بود که ناگهان فردی با تلفن همراهش تماس گرفت و با او به صورت لفظی مشاجره کرد. دقایقی بعد هوشنگ با فردی که پشت خط بود قرار دعوا گذاشت و سریعاً با خودروی خود شرکت را ترک کرد.

دستگیری 2 مظنون در پرونده مرد گمشده

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این شاخه از تحقیقات با اقدامات گسترده مخابراتی دریافتند که مرد گمشده با 2 نفر از اقوام خود مشکلات خانوادگی زیادی دارد و روزی که گمشده  با آنها به صورت تلفنی مشاجره داشته است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات خیلی مهم، بی‌درنگ راهی خانه متهمان که با یکدیگر پدر و پسر هستند، شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

اعتراف به درگیری با فرد فقدانی

پدر خانواده در جریان تحقیقات عنوان کرد: هوشنگ مدام در مشکلات خانوادگی ما دخالت می‌کرد که سر این موضوع با او دچار اختلاف شدم. روز حادثه فرزندم با هوشنگ تماس گرفت و پس از جر و بحث تلفنی، با او در یکی از محله‌های جنوب تهران قرار دعوا گذاشت.

متهم گفت: ساعتی بعد هوشنگ که حالت طبیعی نداشت و قمه در دستش بود به محل درگیری آمد. او با تهدید و عربده‌کشی من را سوار بر خودروی خودش کرد. قصد داشتم تا در ماشین او را آرام کنم که ناگهان فرزندم با موتورسیکت و به همراه دوستانش در محل حاضر شدند اما در یک لحظه هوشنگ پایش را روی پدال گاز گذاشت و به سمت میدان 9دی حرکت کرد و یک تعقیب و گریز طولانی شکل گرفت.

او ادامه داد: در نزدیکی میدان 9‌دی بودیم که پسرم با موتورسیکلت به گاردریل بغل میدان برخورد کرد. فرزندم در پی این تصادف با چوب دستی به خودروی هوشنگ حمله کرد. در ادامه نیز هوشنگ که قمه دستش بود از ماشین پیاده شد  و درشلوغی جمعیت و ترافیک سنگین اتوبان نواب پا به فرار گذاشت. پس از این درگیری ماشینش را به خانه خود بردیم. از آنجا به بعد نیز دیگر او را ندیدیم.

کشف جسد مرد گمشده

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند فردای روز این درگیری یک جسد مجهول الهویه مرد جوانی با مشخصات ظاهری هوشنگ در چند متری محل درگیری و  پایین یک پل خودرویی در نزدیکی میدان 9دی توسط مأموران کلانتری منطقه کشف شده که تحقیقات نشان می‌داد او  بر اثر سقوط فوت کرده است.

بدین ترتیب همسر هوشنگ برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی کهریزک رفت و پس از مشاهده اولیه تائید کرد که جسد کشف شده همسرش است.

سقوط از روی پل هنگام فرار از درگیری

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه متخصصان پزشکی قانونی با آزمایش‌های متعدد عنوان کردند، متوفی به‌خاطر برخورد متعدد با جسم سخت فوت کرده است که همین موضوع باعت شد تا فرضیه سقوط از روی پل هنگام فرار برای تیم جنایی پررنگ شود.

از سوی دیگر در جریان بررسی‌های موشکافانه که چندین‌ماه ادامه داشت سرنخی مبنی بر به قتل رسیدن هوشنگ توسط این پدر و پسر به دست نیامد و متهمان پرونده به دستور بازپرس جنایی تا اتخاذ تصمیم نهایی با قرار مناسب آزاد شدند.

 تحقیقات جنایی جهت روشن شدن زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 1042514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی