بازداشت خانم دزد حرفه ای خانه های شمال تهران / شکار دوربین مداربسته شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "صادق ضرونی" سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت منزل در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 123 نیاوران، تیم عملیات این کلانتری پس از بررسی فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، هویت این سارق که خانمی 40 ساله بود شناسایی و محل مخفیگاه وی کشف شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی، عوامل کلانتری به محل مخفیگاه متهم اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی مخفیگاه وی، مقداری از اموال شاکی شامل مقداری ارز از نوع دلار و یورو، انگشتر طلا و لوازم دیگر کشف و توقیف شد.

سرهنگ ضرونی تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و تعداد 5 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و اظهار داشت که بخش زیادی از اموال مسروقه را به مالخری به فروش رسانده است که دستگیری مالخر  در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم برای تحقیقات بیشتر، کشف جرائم احتمالی و شناسایی مال باختگان به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ صادق ضرونی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر، امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت وقوع سرقت، بلافاصله با مراجعه حضوری و یا تماس با پلیس 110، آن را گزارش کنند.

کدخبر: 1041156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟