کاشان آرام شد / عاملان ایجاد رعب و وحشت دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج کاکاوند با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی شهروندان جز خطوط قرمز پلیس است، اظهار داشت: متأسفانه جدا از فضای حقیقی دیده شده است که در فضای مجازی هم عده‌ای آرامش روحی و روانی شهروندان را مختل می‌کنند که اقدامات مورد پیگرد قرار گرفته و با آن برخورد می‌شود.

وی از دستگیری سه نفر از عاملان قدرت نمایی و انتشار تصاویر خشونت آمیز در فضای مجازی شهرستان کاشان خبر داد و ابراز داشت: در پی انتشار تصاویر خشونت آمیز و قدرت نمایی توسط سه نفر از اراذل و اوباش شاخص در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در این راستا مأموران سازمان اطلاعات این فرماندهی با اقدامات تخصصی و هوشمندانه پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

کدخبر: 1040931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟