جوابیه روابط عمومی منطقه آزاد اروند درباره خبر افشای فساد تعدادی از کارمندان

متن جوابیه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند به شرح زیر است:

«به نام خدا 

مدیرمسئول محترم خبرگزاری رکنا

احتراما به اطلاع می رساند که خبرگزاری رکنا در مورخ 1403/6/19 و کد خبر 1038593 با تیتر( افشای فساد یک مدیر و 4 کارمند در منطقه آزاد اروند / فرار خانم مدیر به قبرس ! ) بدون راستایی آزمایی و صحت سنجی نکاتی غیرواقعی و غیر مستند در انتصاب به برخی از کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند منتشر کرده است، لذا این سازمان به طرح ادعاهای کذب و ساختگی و نشر آن نزد افکار عمومی با تأکید بر رعایت اخلاق رسانه ای و به منظور تنویر افکار عمومی تقاضای درج جوابیه در آن خبرگزاری را دارد .

ا- با امعان نظر بر انجام مسئولیت های اجتماعی و ضرورت رسیدگی به درخواست اروندنشینان متقاضی وام، سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به این امر مهم و خیرخواهانه اقدام و بسیاری از این متقاضیان از این فرصت پیش آمده استفاده نمودند که در این میان  برای دستگاه های نظارتی حسب مورد ابهاماتی پیش آمده که کارشناسان مربوطه با ارائه مستندات و مدارک خود در صدد رفع ابهام پیش آمده می باشند و همه کارشناسان مورد اشاره کما فی السابق در محل کار خود مشغول فعالیت هستند و تا انجام تحقیقات نهایی، کیفرخواست یا جرمی علیه احدی از پرسنل سازمان از جانب دستگاه قضایی مطرح نگردیده است.

2- در خصوص فرار خانم مدیر به کشور قبرس به اطلاع می رساند ضمن رد این ادعای کاملا کذب که مدیر مربوطه با استفاده از حق شهروندی و اختیارات قانونی و اداری حسب نیاز به صورت کاملا رسمی از تاریخ اول خرداد ماه تا پایان مهر ماه 1403 به منظور اقدام در خصوص موارد شخصی از مرخصی استفاده نموده و در این مورد نیز تا کنون ابهام، اتهام و یا کیفرخواستی علیه ایشان صادر نگردیده است.

در پایان سازمان منطقه آزاد اروند به استناد ماده 698 قانون مجازات اسلامی و برای دفاع از حیثیت سازمان و پرسنل، حق پیگیری برای خود علیه منتشرکنندگان این مطلب را محفوظ می داند.

 روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند»

گفتنی است، رکنا در راستای وظیفه رسانه ای به طرح موضوع پرداخته و آمادگی دارد اخبار و اطلاعات درخصوص روند پرونده را اطلاع رسانی نماید. 

کدخبر: 1040918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟