کشف جسد نازنین زهرا 3 ساله یک روز گم شدن در طوفان شن + عکس

به گزارش رکنا، سه‌شنبه هفته گذشته دختربچه 3ساله‌ای به نام نازنین‌ زهرا برای بازی با هم سن و سالانش از خانه‌شان در روستای اکبرآباد شهرستان ریگان در استان کرمان خارج شد.

پدر و مادرش آن روز برای برداشت خرما به باغ رفته و دخترشان را به همسایه‌ها سپرده بودند. برای همین دختران همسایه به‌دنبال او رفتند تا برای بازی به اطراف روستا بروند که ناگهان توفان شن در گرفت و گرد و خاک زیادی به پا شد. 2 کودکی که همراه نازنین زهرا بودند در میان گردوغبار راهشان را پیدا کردند و به خانه بازگشتند اما نازنین زهرا ناپدید شد.

کمی از ظهر گذشته بود که والدین دختربچه به خانه بازگشتند و وقتی دیدند خبری از دخترشان نیست، سراغ او را از همسایه گرفتند و آنجا بود که متوجه ماجرا شدند.

از همان زمان جست‌وجوها برای یافتن دختربچه گمشده آغاز شد و تیم‌های هلال‌‌احمر نیز وارد ماجرا شدند اما به‌دلیل توفان شن قادر به پیدا کردن دختربچه نشدند.

مهدی عارفی‌نیا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: با توجه به وسعت و کویری بودن منطقه، 4تیم امدادی از دیگر شهرها هم به کمک ما آمدند و به همراه عشایر منطقه، جست‌وجو را آغاز کردیم اما توفان شن اجازه پیشروی به ما نمی‌داد و همه آثار و ردپاها را در بیابان از بین برده بود.

عارفی‌نیا ادامه می‌دهد: با وجود گرمای طاقت فرسای هوا، همچنان با امید زیاد به‌دنبال دختر خردسال بودیم تا اینکه حوالی عصر روز بعد، 20کیلومتر دورتر از روستا پیکر بی‌جان نازنین زهرا را پیدا کردیم.

او می‌افزاید: آثار و نشانه‌ها و کبودی پیکر او نشان می‌داد که همان روز قبل دخترک بر اثر تشنگی و خستگی جان خود را از دست داده بود. 

کدخبر: 1040669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟