قتل هولناک خواهر به دست برادر / راز جنایت خانوادگی فاش شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از پاییز سال گذشته با شکایت مرد جوانی به نام مهران آغاز شد.

وی که به پلیس آگاهی رفته بود از ناپدید شدن خواهر ۳۵ ساله‌اش به نام مانا خبر داد و گفت: خواهرم چند روز است گم شده و هیچ اطلاعی از او نداریم. گوشی موبایلش خاموش است  و می‌ترسیم بلایی سرش آمده باشد .

نخستین سرنخ

با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن دختر جوان آغاز شد و ماموران در مسیر تحقیقات به رفتارهای برادر وی مشکوک شدند .

مهران ۴۱ ساله تحت بازجویی قرار گرفت و پرده از جنایت خانوادگی برداشت و وی به قتل خواهرش اعتراف کرد .

تشریح جنایت خانوادگی

مهران در تشریح جزئیات ماجرا گفت :خواهرم مجرد بود و ازدواج نکرده بود. اما رفت و آمدهای مشکوکی داشت .او شب‌ها دیر وقت به خانه برمی‌گشت و آبروی ما را در محل برده بود .وقتی مطمئن شدم او دست به خلاف می‌زند و از این راه پول در می‌آورد تصمیم به قتل او گرفتم. من به بهانه تفریح او را سوار ماشین کردم و با هم به حوالی فیروز آباد رفتیم .آنجا روسری را دور دهانش بستم تا او را خفه کنم. اما تقلا کرد و روسری باز شد .من دست و پاهایش را بستم  و ظرف ۴ لیتری بنزین را روی سرش ریختم و او را آتش زدم .

وی ادامه داد: وقتی از مرگ خواهرم مطمئن شدم آتش را خاموش کردم و جسد را در یک گودال انداختم و به خانه برگشتم .من به دروغ به اعضای خانواده گفتم مانا ناپدید شده است.

 با اطلاعاتی که مرد خشن به ماموران داده بود بقایای جسد که قسمت‌هایی از آن نیز توسط حیوانات خورده شده بود پیدا شد .اما کارشناسان پزشکی قانونی نتوانستند علت مرگ را مشخص کنند .

پرونده برادر بی‌رحم با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به جرم وی رسیدگی شود.

اعلام گذشت

 اما در این میان پدر وی اعلام گذشت کرد .وی گفت :پسرم درست می‌گوید .دخترم با رفتارهایش آبروی ما را برده بود و مستحق مرگ بود. به همین خاطر بدون قید و شرط رضایت می‌دهم .

با اعلام گذشت ولی دم ،مهران به زودی از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

کدخبر: 1040619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟