بازداشت دزدان حرفه ای خودروها در تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 138 جنت آباد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با مراجعه پلیس به محل وقوع سرقت ها و بررسی دوربین های مداربسته، هویت اعضای این باند سه نفره شناسایی شد و مشخص شد که اعضای این باند سابقه دار بوده و تحت تعقیب پلیس آگاهی می باشند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با تحقیقات بیشتر و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، محل مخفیگاه متهمان شناسایی شد و با اخذ دستور قضائی، عوامل کلانتری به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی، متهمان در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از مخفیگاه متهمان بیش از 50 قلم اموال سرقتی شامل 14 حقله رینگ و لاستیک،24 عدد ضبط و باند خودرو و 10 عدد آمپلی فایر و اقلام دیگر کشف شد. پس از انتقال متهمان به کلانتری، به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 25 فقره سرقت مشابه اعتراف نمودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: تا کنون چند نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند و متهمان جهت کشف جرائم احتمالی دیگر و شناسایی شکات ، به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را در مکان هایی که در دید دوربین مداربسته می باشد پارک نمایند تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان با سرعت بیشتر انجام پذیرد.

 

کدخبر: 1039200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟