مرد خشن نامزدش را با ضربات قمه فلج کرد / برادرزن هایم مرا تلکه می کردند + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اسفندماه سال 1401 با انتقال پیکر خونین دختر 30 ساله ای به نام شقایق به بیمارستانی در کرج آغاز شد.وی که از ناحیه کمر با ضربه قمه به شدت مجروح شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پزشکان اعلام کردند نخاع وی به خاطر اصابت قمه  آسیب دیده و پاهایش فلج شده است.

برادرهای شقایق از نامزد خواهرشان به نام پرهام شکایت کردند و گفتند وی در درگیری خونین خواهرشان را زخمی کرده است.

یکی از آنها گفت: خواهرم و پرهام مدتی قبل با هم نامزد شده بودند اما مدام اختلاف داشتند. خواهرمان دیگر حاضر نبود با پرهام ازدواج کند. به همین خاطر او با ماشین به ماشین خواهرمان کوبید و وقتی شقایق از ماشین پیاده شد با قمه به او حمله کرد. نخاع خواهرم آسیب دیده  و ویلچرنشین شده است.به همین خاطر از او شکایت داریم.

با این شکایت مرد خشن ردیابی و دستگیر شد و به حمله خونین به نامزدش اعتراف کرد.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش با صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار بود پرهام محاکمه شود اما به دلایلی به دادگاه منتقل نشد و برای سومین بار قضات شعبه پنجم دادگاه برای جلوگیری از اطاله دادرسی تصمیم گرفتند وی از طریق ویدئو کنفرانس محاکمه شود.

چون وی و وکیلش و همچنین شاکی پرونده این موضوع را پذیرفتند پرهام از راه دور محاکمه شد.

در این جلسه که شقایق در دادگاه حضور داشت برای پرهام اشد مجازات خواست.

سپس متهم که در زندان بود از طریق ویدئو کنفرانس از خود دفاع کرد.

محاکمه از راه دور

وی در تشریح ماجرا گفت: من شقایق را به عقد موقتم در آورده بودم و قرار بود به زودی عقدمان را ثبت کنیم. من برای او ماشین خریدم وپول زیادی برایش خرج کردم اما برادرهایش مرا تلکه کردند. رفتارهای آنها موجب شد اختلاف میان من و شقایق بالا بگیرد.برادرهای شقایق اجازه نمی دادند زندگی آرامی داشته باشیم. شقایق مرا ترک کرده و دیگر حاضر به ازدواج با من نبود. به همین خاطر با قمه به او حمله کردم و یک ضربه به کمرش زدم. اما پشیمان هستم و هرگز نمی خواستم چنین بلایی سرش بیاید.

وی ادامه داد: باور کنید من شقایق را دوست داشتم و هنوز هم عاشق او هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

قاضی بابایی، رییس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران درباره محاکمه از طریق ویدئو کنفرانس گفت: در پرونده هایی که پیچیده نیست بنا بر تشخیص قاضی امکان برگزاری محاکمه از طریق ویدئو کنفرانس ممکن است. ولی در پرونده های پیچیده که نیاز به بررسی بیشتر دارد محاکمه حضوری برگزار می شود.

کدخبر: 1038517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟