تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری دزد موتورسیکلت های تهرانی ها در محله جوادیه

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت : پیرو وقوع یک فقره سرقت موبایل قاپی به شیوه زورگیری با سلاح سرد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار  ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت که با اعزام به محل وقوع سرقت و بازبینی دوربین های مداربسته، هویت سارق شناسایی شد و در اختیار تمامی واحد های گشت قرار گرفت.

سرهنگ مافی اضافه کرد: با تحقیقات محلی مشخصات ظاهری متهم مشخص و در اختیار گشت های انتظامی کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران کلانتری،  سارق  را در سطح حوزه استحفاظی حین زاغ زنی شهروندان مشاهده و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: که متهم  با  مشاهده ماموران پلیس متواری و پس ازتعقیب و گریزی کوتاه با هوشیاری ماموران و اجرای طرح مهار متهم زمینگیر و دستگیر شد. با استعلام پلاک موتور سیکلت وی مشخص شد که دارای سابقه سرقت می باشد و متهم به تازگی آن را سرقت نموده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم به کلانتری منتقل شد و  پس از بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح سرد و دو عدد تلفن همراه که به تازگی سرقت نموده بود کشف گردید. وی به جرم خود مبنی بر سرقت با روش زورگیری اعتراف کرد و تاکنون 5 نفر از شکات شناسایی شدند و متهم به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر، به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه نمود: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و تا حد امکان در معابر عمومی از تلفن همراه استفاده نکنند و همین طور از حمل اشیا گرانبها و لوازم قیمتی خودداری نمایند.

 

کدخبر: 1037879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟