نقشه شیطانی 2 پسر برای فراری دادن دختر 13 ساله از خانه شان / شگرد شرکت در یک جشن بود!

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در خصوص بازداشت مردی که با چرب زبانی دختر جوانی را اغفال کرده بود ، بیان داشت:  ، دختر 13 ساله ام از  خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است، تلفن‌ همراهش خاموش می باشد لطفا کمک کنید.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات محلی مشخص شد که دختر  شاکی پس از خروج از منزل سوار بر یک دستگاه خودروی سواری با 2 سرنشین مرد جوان شده است.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی با اقدامات اطلاعاتی پی بردند مالک خودرو خانمی می باشد که مدعی است که خودرو در اختیار فرزند پسرش می باشد و از پسرش و فقدانی خبر ندارد.

این مقام ارشد انتظامی به شناسایی مخفیگاه متصرف خودرو و همدستش شهرستان جاجرود اشاره کرد و گفت: با کنترل تردد خودرو متهمان در نهایت کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را در داخل خودرو شان دستگیر و فرد فقدانی که در داخل متهم حضور داشت تحویل خانواده اش شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: متهم اصلی پرونده در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به ارتباط مخفیانه در فضای مجازی با فقدانی به مدت 6 ماه و اغفال دختر جوان با شگرد شرکت در جشن اعتراف و اظهار داشت پس از فراری دادن فقدانی با همکاری دوستش فقدانی را در مخفیگاهش در روستای کمرد نگهداری می کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه  اظهار کرد: هر دومتهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کدخبر: 1036738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟