بازداشت 2 برادر بی آبرو شرق تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین باباپور بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه 2 نفر از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یکم و سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با پیگیری های شبانه روزی مشخص شد 2 برادر قاچاقچی با مراجعه به یکی از استان های جنوبی ، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان های جنوبی تهیه و ضمن انتقال به تهران در مخفیگاه خود دپو کرده اند تا بین فروشندگان مواد مخدر توزیع کنند.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شرق پایتخت با هماهنگی مقام قضائی تیمی متشکل از ماموران پایگاه یکم و سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیری هر 2 برادر در بررسی های بیشتر از این مکان 83 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های پلیسی برای  سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

کدخبر: 1035688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟