دستگیری باند اسکیمری در کرج ‏

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد : در پی ارجاع یک پرونده کپی کارت بانکی و برداشت از حساب شاکی به پلیس فتا استان البرز ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم سایبری قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از این بود که برداشت ها به گونه ای صورت گرفته که کارت بانکی شهروندان در اختیار خود آنها بوده که با توجه به اطلاعات به دست آمده، انجام برداشت اسکیمری از سوی کلاهبردارن برای ماموران محرز شد.

رییس پلیس فتا البرز بیان کرد: در ادامه با بررسی تراکنش های صورت گرفته از کارت بانک مالباختگان مشخص شد که متهمان با شناسایی و انتخاب مکانهایی پر تردد و امن که شهروندان احتمال کمتری برای کپی کارتهای بانکی خود در آنجا می دهند ، مردم را سرگرم نموده و در یک فرصت مناسب اقدام به کپی کارت آنها می کردند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی متهمان انجام و در یک مدت زمان کوتاه چهار کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند.

جلیلیان اضافه کرد: متهمان با اجاره دادن دوچرخه در محل تفریحی چیتگر تهران و همچنین مشارکت متصدی جایگاه سوخت در همان محل به کپی برداری و برداشت غیرمجاز از کارت های بانکی شهروندان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال می پرداختند.

رییس پلیس فتا استان البرز افزود: تلاش برای شناسایی مالباختگان پرونده همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 1035011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟