اراذل و اوباش ملارد سوسک شدند / افزایش احساس امنیت بین ساکنان ملارد

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی رئیس پلیس ملارد پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با بیان اینکه تعامل اصحاب رسانه با پلیس بسیار اهمیت دارد گفت : پلیس برای انجام موفقیت آمیز خود نیازمند خبرنگاران است.

وی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در رسانه ای کردن اقدامات پلیس اشاره ای گفت: طی پنج ماه گذشته تماس های مردم با مرکز فوریت های ۱۱۰ روند کاهشی داشته آیت نسبت به مدت مشابه که این نشان دهنده کاهش روند وقوع جرم در ملارد است.

رییس پلیس ملارد به کاهش ۵۸ درصدی تلفات تصادفات رانندگی اشاره کرد و گفت: مردم بیشتر از قبل باتوجه به تمهیدات پلیس قانون را رعایت می‌کنند.

وی همچنین ازافزایش دستگیری ۲۰۰ درصدی اراذل و اوباش در ملارد خبر داد و گفت:با دستگیری این اراذل خوشبختانه شاهد افرایش بی بدیل احساس امنیت در بین شهرندان هستیم .

سرهنگ  نورمحمدی با اشاره به این موضوع که جمع آوری معتادین متجاهر با افزایش صد درصدی روبرو بوده ایم گفت: خوشبختانه با توجه به  کمپ تخصصی در ملارد هماهنگی های بیشتری برای جمع آوری معتادین شده است.

وی درباره ی سوالی با این موضوع که برای جمع آوری زنان معتاد نیز چه تمهیداتی درنظر گرفته شده است گفت :خوشبختانه اخیرا باتوجه به هماهنگی های که با شهرداری انجام شده به زودی محل اقامت معتادین زن نیز دایر خواهد شد.

رییس پلیس ملارد دربحث وقوع سرقت نیز گفت:باتوجه به طرح های گسترده برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه وقوع سرقت  نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸درصد کاهش داشته است.

وی به طرح سراسری دستگیری اتباع غیر مجاز اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز این طرح با افزایش ۲۰۰ درصدی دستگیری اتباع غیر مجاز در ملارد روبرو بوده ایم.

سرهنگ نورمحمدی درباره ی کشف جرائم سایبری در ملارد نیز گفت: ۸۸ درصدکشف جرائم سایبری رشد داشته است.

وی با تاکید براینکه اجرای طرح های نقطه ای وپاکسازی تفرجگاه‌ها ومناطق آلوده به صورت روزانه ادامه دارد گفت :پلیس قاطعانه در برابر مجرمان ایستاده و به هیچ وجه اجازه حرکت به آنها را نمی‌دهد.

وی درپایان از ۵۲۷ مورد خدمات مشاوره ای در ملارد خبر داد و گفت: ما تنها شهرستانی هستیم که به صورت متمرکز خدمات مشاوره به شهروندان ارائه می داو و تا کنون  ۱۴۸۹ مورد مشاوره انجام داده که ۸۰ درصد منجر به صلح و سازش شده است.

کدخبر: 1034767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟