اولین عکس از قاتل 2 مرد املاکی در پرند + جزییات و فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا، سردارکیومرث عزیزی گفت: به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی و اعلام تیراندازی در ساعت ۱۰ صبح پنجم شهریور ماه  درشهر پرندخیلی زود  گشت پلیس در محل تیراندازی حضور یافت دراین حادثه که دونفراز شهروندان در بنگاه املاکی هدف تیراندازی قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند که دراثر شدت جراحات دربیمارستان فوت شده و به قتل رسیدند.

در این رابطه بلافاصله دو تیم ویژه از کارآگاهان زبده در استان وشهرستان  رباط،کریم برای کشف این جنایت تشکیل شدند و خوشبختانه در کمتر از ۹ ساعت قاتل فراری درمخفیگاهش در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد. همچنین یک قبضه سلاح شکاری نیز  از وی کشف وضبظ شد.

متهم پس از بازجویی  های اولیه صراحتا به جرم خود اعتراف کرده و دربیان انگیزه نیز مدعی شد که وی از قبل به مدت ۶تا ۷سال با مقتولان اختلاف داشته است. سردار عزیزی درادامه ضمن تشکر از تلاش کارآگاهان درکشف این پرونده جنایی از مردم نیز به خاطر همراهی با پلیس قدردانی کرد. وی با تاکید براینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است گفت :هر کسی که بخواهد به امنیت مروم خدشه ای وارد کند قطعا با او برخورد خواهد کرد و او را دراختیار چنگال قانون قرار خواهد گذاشت.

مقتولان درگیری

کدخبر: 1034327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟