بازداشت سارقان حرفه ای خودروها در تعقیب و گریز پلیسی / در افسریه تهران رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران در این خصوص اظهارکرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو در محله "افسریه"، پیگیری و شناسایی سارقان در دستور کار عوامل کلانتری 156 افسریه قرار گرفت.

وی افزود: عوامل کلانتری به محل سرقت مراجعه نموده و پس از بازبینی دوربین های مداربسته و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، هویت متهمان و مشخصات خودرو آن ها را شناسایی و در اختیار تمامی عوامل گشت قرار دادند. ماموران کلانتری حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، خودروی متهمان را مشاهده نموده و برای دستگیری آن ها اقدام نمودند که سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و از محل متواری شدند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون بکارگیری سلاح موفق شدند تا وسیله نقلیه را متوقف کنند که یکی از سارقان داخل خودرو دستگیر شده و متهم دیگر به صورت پیاده متواری شده و به داخل ساختمانی که درب آن باز بود رفت و ماموران طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی متهمان و خودرو آن ها ابزار سرقت و مقدار 100 گرم انواع مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی کشف شد و به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد. پس از کشف محل مخفیگاه متهمان، با کسب دستور قضایی و مراجعه به مخفیگاه آن ها تعدادی رینگ و زاپاس خودرو، ضبط و باند خودرو کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: متهمان به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه نمود : از پارک کردن وسایل نقلیه خود در معابر خلوت و تاریک خودداری نموده و حتما وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر و جی پی اس مجهز نمایند.

کدخبر: 1033724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟