انهدام باند 10 نفره سارقان قطعات داخل خودرو با 40 فقره سرقت در تبریز

به گزارش رکنا،سرهنگ "فرهاد زارع وحید" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات داخل خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده موضوع شناسائی و دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان گشت ضربت اداره پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی استان با اقدامات تخصصی و گشت‌زنی هدفمند سارق را حین سرقت شناسایی و با اقدامی ضربتی وی را دستگیر و پس از دلالت به پلیس آگاهی استان پرونده جهت ادامه رسیدگی به اداره عملیات ویژه ارجاع شد.

سرهنگ " زارع وحید " ادامه داد : در تحقیقات اولیه متهم از قبول اتهام خودداری و منکر ارتکاب بزه انتسابی بوده اما با توجه به سوابق قبلی متهم در نهایت با استفاده از روش های نوین مصاحبه و بازجویی و ارائه دلایل و مدارک مستند و مستدل به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت 40 فقره قطعات و محتویات خودرو به ارزش 3 میلیارد ریال در شهر تبریز معترف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی که در عملیات های متعدد دیگر متهمان نیز دستگیر و کلیه اموال مسروقه کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در خاتمه با بیان اینکه با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان 1 نفر سارق و 9 نفر مالخر دستگیر شده ، خاطرنشان کرد : متهمان به همراه پرونده جهت ادامه دادرسی به مرجع قضایی ارسال و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

 

کدخبر: 1032319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟