بازداشت موبایل قاپ حرفه ای محله هفت چنار

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری 111 هفت چنار در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی بودند که فردی به صورت پیاده درحال زاغ زنی شهروندان به قصد سرقت تلفن همراه آن ها بود را مشاهده و به صورت نامحسوس آن را زیر نظر گرفتند.

وی گفت: متهم با رویت ماموران تغییر جهت داده و قصد فرار داشت که ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شده و نبست به دستگیری متهم اقدام کردند و در یک  تعقیب و گریز کوتاه موفق شدند متهم را زمینگیر و دستگیر کنند.

 این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت نموده بود کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرده است. که شناسایی شکات در دستور کار پلیس قرار دارد و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ محمدی توصیه نمود: در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

 

کدخبر: 1032160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟