قتل پسر 18 ساله در حاجی آباد هرمزگان / قاتل فقط 3 ساعت آزاد بود

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اکبر نظری روز سه‌شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره گزارش نزاع دسته جمعی و درگیری منجر به قتل یک جوان در حاجی آباد، بلافاصله موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی حاجی آباد به محل اعزام شدند که با بررسی های میدانی انجام گرفته، مشخص شد در درگیری دسته جمعی، فردی ۱۸ ساله به قتل رسیده و قاتل متواری شده است.

فرمانده انتظامی حاجی آباد هرمزگان اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم اصلی و مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

نظری یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه، به صراحت به جرم ارتکابی و قتل مقتول با انگیزه اختلاف شخصی اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه تعداد هشت متهم دیگر که در درگیری و نزاع جمعی مشارکت داشتند، نیز دستگیر و به همراه قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

این مقام مسوول با تاکید بر این که پلیس با مخلان نظم و آرامش عمومی برابر قانون برخورد جدی میی کند، از شهروندان خواست ضمن توجه و نظارت بیشتر بر فرزندان خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 1031835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟