آتش‌ سوزی ۲ خودرو در پارکینگ خانه ای در قزوین

به گزارش رکنا، حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین درباره این آتش سوزی، اظهار داشت: روز گذشته در تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی قزوین، خبری مبنی بر حریق دو خودروی سواری پراید، سمند و موتورسیکلت داخل پارکینگ منزل مسکونی واقع در کوچه محمدیه شهر قزوین و‌ خطر دود گرفتگی برای ساکنین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین، آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک (آیت الله کاشانی) و 3 (مولوی) را به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به گستردگی حریق، افزود: آتش‌نشانان در بدو ورود نسبت به عملیات شلنگ‌کشی و اطفای حریق و تخلیه ساکنین ساختمان مسکونی اقدام و از سرایت حریق و دود به نقاط دیگر ساختمان و ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند.

ململی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی در منازل مسکونی وجود پارکینگ‌های مسقف کنار راه‌پله‌های ساختمان است که همین موضوع باعث می‌شود هنگام حریق، راه‌پله مانند دودکش عمل کند که باعث دودگرفتی و سرایت حریق به طبقات فوقانی می‌شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پایان یادآور شد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در دست بررسی است.

کدخبر: 1030960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟