بازداشت موبایل قاپ حرفه ای در شرق تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ ، تیم عملیات کلانتری 114 غیاثی حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی موتور سیکلت به همراه یک نفر راکب را مشاهده نمودند که در حال تردد خیابان به صورت یک طرفه بوده و در همین حین تلفن همراه یکی از شهروندان را سرقت نمود.

وی گفت: ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست دادند اما سارق بدون توجه به دستورات پلیس از محل متواری شد. مشخصات موتور سیکلت و سارق در اختیار تمامی واحد های گشت قرار گرفت و با تعقیب و گریز و ایجاد طرح مهار متوقف و متهم دستگیر شد.

 این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و سه دستگاه تلفن همراه که یکی از آن ها را به تازگی سرقت نموده بود کشف شد.

سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی 2 نفر از شکات شدند و شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

سدر صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

کدخبر: 1030495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟