بازداشت عامل بدنامی پلیس در گرمسار دستگیر شد

به گزارش رکنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۲۷ مرداد ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در پوشش مامور پلیس در نواحی مختلف شهرستان گرمسار، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی گرمسار مشخص شد سارقان به‌وسیله یک پراید، سوژه‌های خود را انتخاب می‌کردند و با معرفی خود به‌عنوان مامور وارد خانه می‌شدند و اقدام به سرقت وسایل، وجه نقد و .... می‌کردند.

او بیان کرد: کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه عامل اصلی این سرقت‌ها که فردی غیربومی و اهل یکی از استان‌های جنوب غرب کشور بود، شدند و متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم، دو فقره پلاک جعلی و خودروی پراید که برای سرقت‌ها از آنها استفاده شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تلاش برای بازداشت سایر اعضای این باند چهار نفره و همدستان متهم ادامه دارد، افزود: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کنند، ابتدا از آنها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کنند و در صورت ارائه نکردن این مدارک، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

کدخبر: 1030432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟