غافلگیری دزد موتورسیکلت ها در شهرری

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده "باقرشهر" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری 175 این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: عوامل کلانتری باقرشهر در پی گشت زنی های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، در 23 مرداد ماه امسال موفق به دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار موتور سیکلت با موتور سیکلت سرقتی در حین سرقت می شوند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم 27 ساله دارای سوابق متعدد در امر سرقت در بازجویی های انجام شده، به هشت  فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده های" باقرشهر" اعتراف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضائی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

 

کدخبر: 1029619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟